my weekend

åh vad skönt det är med helg egentligen... MEN jag har inte gjort allt jag borde, som vanligt.
I fredags så var Robin iväg med jobbet för att fira något/någon. Så jag passade på att fixa naglarna, thihi.
målade med ett vanligt lack först och sen målade jag blommor med nagellack.

fick inspiration från you tube...

Igår var vi på IKEA med Tessan och Tomi. shoppade inget mer än ett förkläde. Men däremot så kollade vi på väldigt mycket som kommer att inhandlas inom en snar framtid, bland annnat sängar.
En sväng på Media markt blev det också. där "impuls"shoppade R en ny fin TV till sovrummet :) och jag fick ett snyggt fodral till min Mp3.
En sväng till stan blev det också, och även där shoppades det en del.

Idag var vi ute hos mamma och pappa en sväng. tog en promenix och satt ute i det sköna vädret, myyys.

p.s. tänkte även berätta att min klantighet vet inga gränser, imorse så snubblade jag över våran stålgrej man ska ha toarullar i och självklart fick jag den rätt påmin högerfot som redan var lite misshandlad efter ett visst bord. men som tur var så hamnade den på andra sidan foten så nu har jag två läckra blåmärken på en lite öm fot. HAHA

p.s 2 När vi var och handlade förut så hittade jag glassen jag tjatat om hela helgen så Therese, inget mer tjat från min sida nu ;)




Kommentarer
Postat av: mickis

Mysis... det löste sig med klädakuten i lördags, blev en spontan, stressad shopping ist =) Pöss

2009-05-18 @ 07:28:59
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, du får tjata så mycket du om vill om glassen, jag tjatar ju om lägenheten ;)

2009-05-18 @ 19:17:22
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Anonym

klantighet kanske ett släktdrag? Syftar på Malin...

2009-05-19 @ 18:15:27
Postat av: Myamia

jo plugg får det allt bli. men först ska jag till sommarjobbet, och överby ligger ju på vägen ;) Sedan ska jag sätta mig en timme eller två :) jag lovar ;)

2009-05-20 @ 10:14:20
URL: http://myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!