Vår is in the air :)

ja som ni läste i mitt inlägg inatt så blev jag färdig såpass att jag iallafall kunde med att skicka in den.

min dag idag har varit en riktigt lugn och skön dag! Började med sovmorgon till halv tio =)
vid elva gick jag ner till stan för att möta Therese och köpa lunch och lite plugg-godis...
hemma hos mig blev det inte särslkilt mycket pluggande. vi valde att kolla på Roswell och äta gott istället.

   
               godaste godiset....                                                     Tessans favorit =)

sen kom Mickis och ville rocka loss med Wii. blev ett par omgångar mario kart innan vi bestämde oss för att röra på fettet.
Nämligen en underbart skön vår promenad.
På gatan var alla barn ute och lekte och cyklade. luften luktade till och med vår...

på tal om vår, min och Rs konversation imorse när han pussade mig hejdå och jag låg och sov.

- Hejdå vi ses sen.
-ah visst..snark... föresten är det snö ute?
-va? vad säger du? är det snö ute?
-nej, men ÄR det det?
-öhm nej( R kollar ut genom fönstret) Nej det är ingen snö ute.

-okej, hejdå! (jag somnar om)

De senaste har det börjat snöa så fort man fått  minsta känningen av våren så var tvungen att kolla det imorse om det verkligen var vår!

Kommentarer
Postat av: mickis

haha ja jag väntar också på snön... :P så det var härligt i vårsolen?? haha själv myste jag med räkor och aioli.. mmm nyttiga jag..

2009-03-18 @ 19:46:01
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Nnika

hehe, Nöt créme är min favorit med! :-)

Näe, nu är nog våren på gång.. Hoppas jag. Det räcker med snö nu. *nicka*

2009-03-18 @ 20:15:47
URL: http://nnika.se/wp
Postat av: BEGONIA

det ksulle allt vara något va? ;) haha!

2009-03-18 @ 21:16:55
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!