min dag idag :)

idag har varit en konstig dag...

började dagen med att planera min tid helt fel. exempelvis kom jag på att jag skulle blogga och platta håret.
när jag började bli klar kunde jag inte bestämma mig för vilken kjola jag skulle ha och vilka skor det skulle bli.
men till  slut så...
mickis hämtade mig, hon var så snäll och plockade upp mig precis utanför =)

därefter puttrade vi iväg till THN och självklart var det massa sölkorvar på vägen ;)
Väl framme i trollhättan var det dags för examination (vi skulle säga till varandra vad vi gjort bra och dåligt i arbetet).
Den var väl lite halvmesig, men men, var skönt att få respons på arbetet, men det var väldigt svårt att ge (lessen anja ).

sen satt vi och väntade på studievägledaren en bra stund och jag hämtade ut min omtenta.
Det gick inte alls så dåligt som jag trodde.
fick G på alla utom en som det var G- på... men trots allt G.visste det iof redan innan men kändes skönt att veta att det inte råkat bli fel på internet eller något liknande.

vi gick och käkade Thai på en söt restaurang mitt i trollhättan. sen på vägen mot bilen kikade vi i lite ionredningsaffärer och sålurade Mickis in oss på Myrornas.
ja där hittade vi både det ena och det andra. jag köpte två stycken pocketböcker, perffekt till sommaren. är man fattig student så är man!


Sen testade vi lite roliga kläder och grejer. hoppas M lägger upp bilder på bloggen snart.De ligger ute HÄR.

nu på kvällen var jag ite och promenixade med Tess, blev en riktigt långpromenad. Vi var ute och gick i 1½ timma.
när jag kom hem fortsatte jag vara duktig, istället för makaroner och ost eller en fet hamburgare kokade jag havregrynsgröt och åt mig mätt på. Visserligen sylt på, men det talar vi inte högt om.

så det var min dag. Nej föresten glömde ett mycket givande besök på Gina som resulterade i ett grymt snyggt linne som jag ska ha till min Guldleggins.


så nu...                                                          ♥ NATTI NATTI ♥

Kommentarer
Postat av: mickis

Go´dag idag måste jag säga! Dock synd på all väntetid.. men även det resulterade i något gott, förhoppningsvis =)

2009-03-19 @ 22:33:15
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!