saknar min skruttungar

gjort min sista dag på praktiken idag :)
Det var tråkigt att göra sista dagen faktisk. ungarna var goa och personalen sa att dom skulle sakna mig.
Men på ett sätt ska det bli lite skönt, back to normal.

ikcäll har vi ätit gott och myst i soffan med massa godis och gott!
Läste Mickis inlägg om att bli nyttig, kände mig aningen träffad...
Men det får bli nästa vecka  :P

nu ska jag svula lite mer, och imorn blir det plugg på dagen och på kvällen skall vi åka ut till syrran för att kolla på melodifestivalen och äntligen få träffa kidsen =)


©Kristin nilsson

Mosters älsklingar, saknas bara en :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Sv: Tack så mycket!

2009-03-14 @ 10:39:33
URL: http://kamillalie.blogg.se/
Postat av: Sara

Gulliga! :)

2009-03-14 @ 11:20:12
URL: http://modigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!