Att göra idag:

idag har jag ett par projekt på gång.
ska plugga en stund tänkte jag sen kommer Linus hit så ska jag passa honom medan Lisa klipper sig och gör slingor...
får se vad vi ska hitta på det är rätt fint väder idag så lite lek på lekplatsen kanske inte hade varit fel..

i eftermiddag ska vi till banken för att prata lite om lån och gemensamma konton, eller ja det som skall bli gemensamt konto. Vi har pratat om det länge men aldrig riktigt fått tummen ur.
har även tänkt att posta paketet till Emma som vann tävlingen.

nej nu är det dags att sätta fart om jag skall hinna med allt jag planerat :)
föresten någon som är intresserad av att köpa sommarkläder?
kolla in mina aktioner på tradera...

              
klicka HÄR för denna toppen




och sommarlinnet HÄR

Kommentarer
Postat av: Em

Oj! Jag forstar. Om det ar nagot mer du undrar

sa fraga bara, I don't mind :)



Ar det alltsa bara du som vet? Inte pojkvannen

heller? Maste kannas jobbigt om du ar osaker,

men om man bara kopplar bort allt annat & verkligen

kanner med hjartat sa forstar man ganska snart om

det ar nagot att vara glad over eller inte.



Manga kramar till dig!

2009-03-23 @ 10:53:09
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!