lördag :)

sedan i torsdags har jag varit helt uppslukad av bebissaker, men det får vänta lite till.
igår var det mindre roliga saker på schema nämligen begravning, aldrig kul oavsett vem det är.
Men det var fint och känns bra att ha varit där.

Efteråt åkte vi en sväng till Lisa o Martin och Linus, grillade och satt ute i värmen :)
Linus hade fullt upp med att berätta massa saker så han glömde bort att äta..haha.
Sen frågade han om han kunde få leka med bebisen när den kommit. vet inte om han kommer tycka den är så rolig sen men vi får se.

i dag i värmen har jag svettats som en galning, jobbigt att jobba. Men imorn hoppas jag på lite sol och bad innan jag går på mitt arbetspass kl. 15.30..

p.s. roligt att så många blev förvånade över min "lilla" nyhet... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!