utmanad av Syrran

4 av mina favoritprogram på TV
unga mödrar
that 70´s show
Miami Inc
sjukhuset (som tyvärr inte börjat än)


4 saker jag gjorde igår
handlade mat
spelade tv-spel
umgicks med goda vänner
pratade med syster i telefon

4 saker som jag ser fram emot
Att bli färdig lärare om 3 år
sommaren
livet i allmänhet
resor i vår/sommar

4 av mina favoritrestauranger
Thai Palace
cactuz
kvarterskrogen
bamboo

4 saker på min önskelista
Att alla jag tycker om ska få må bra!!
En ny lägenhet
Åre-resa med pojkvän
Spanien-resa med tjejerna

jag utmanar:
Mickis
Anja
Therese

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, Spanien resan ser jag verkligen fram emot också! :)

2009-01-17 @ 16:17:32
Postat av: Therese

Förresten, du får länka till min blogg nu ;)

2009-01-17 @ 19:35:31
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!