söker inspiration

tänkte göra ett kreativt och inspirerande inlägg idag, MEN det får nog vänta ett tag till, är aldelles för trött för mitt eget bästa.
min dag började 05.20 då klockan ringde och signalerade uppstigning, Hell NO!
tillslut drog jag mig upp, tog på mig masken (sminket) och kokade spagetti, inte till frukosten, utan lunchen som jag i min iver att greja med bilder glömde bort...
vid halv åtta var vi på plats i skolan och en hel dag är jag åter där jag startade imorse....i sängen =)

bjuder på en bild jag plockat lite med, försöker som sagt bli bättre på det här med bildmojs, men kul iaf =)


från Tentafesten...

Kommentarer
Postat av: myamia

Hej Kristin:)

Kul att du kikade in hos mig :) Jättefin blogg du har, så himla snygg bakgrund med stjärnorna. Syns i skolan :)

2009-01-15 @ 02:25:07
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Nnika

Det är jättekul att grejja med bilder.. Vad har du för bildredigeringsprogram och grejjar i?

2009-01-15 @ 07:26:43
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!