ut på äventyr...

som jag skrev förut så har dagen varit både bra och dålig pga att tentan är över pch att jag fick ett gigantiskt U på min uppsats.
men eftersom det är fredag idag ska jag inte ta tag i det förren imorn eller på söndag beroende på tillstånd och humör imorn...
ikväll blir det som sagt tentafest!!!

igår var vi lediga från skolan så passade på att träffa Carina som inte är här allt för ofta, var nästan två sen jag träffade henne nu...
Min barndomsvän som numera bor och plugga i Trondheim...

vi fikade på Espresso house och jag shoppade en coool lila jacka också. efter det gick vi hem till mig för att käka lyxmåltid; potatismos och köttbullar, mummma!
vi var en sväng hos lisa och martin för att kika på huset också och hälsa på, linus blev jätteglad när vi kom!
- kom kriiiiistiiiin kom och lek med mig...

vi passade även på att spela Wii hemma hos mig, marioparty och dansmattan gick varm! Tack  för en mysig dag!

 
Jag vann!! hihi

idag efter tentan åkte vi till systemet och "overvillage" och som vanligt med Tem Uddevlla på turné så var vi med om en del äventyr...vissa kanske dock bör hållas för oss själva...
men bjuder på lite bilder från vår dag..


budgetlunch a lá student..


sugen på en clementin?
direkt från mickis skåp


mickis har knött in racerbilen i ett garge...


goooos!


mat för kvällen....

Kommentarer
Postat av: Michaela

tack för ditt tips. Ja hittade en på indiska :)

2009-01-10 @ 18:55:23
URL: http://michaelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!