Morrn Morrn

sådär, som mikaela snällt påpekade var det en kod högst upp i hörnet som satt fel
och nu är den borta därmed ser bloggen bättre ut....eller??
Ja, jag var tvungen att härma henne med bilden... hihi...
har tänkt på det länge att ta tag i min blogg och göra ett ansiktslyft på den men inte haft toid eller ork, därför passade jag på igår!
idag ska jag hälsa på på min praktikplatsmellan 13 och 17 ca
när jag kommer hem hoppas jag på att få läst lite kurslitteratur... hoppas sa jag, inte att jag har tänkt...

föresten Malin här och här är låtarna jag pratade om i lördags....

och för er som missat  "vampyrlåten" varsegod...


Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅHHH tack så väldigt mycket =) Ännu några fler bra låtar HA HA HA!

2009-01-19 @ 15:26:09
Postat av: Nnika

Fast koden uppe i vänstra hörnet finns om man klickar in på enskilt inlägg och ska kommentera.. :-) Tänkte bara så du vet.. Tror jag glömt svara på din kommentar om bildredigeringsprogram och sånt, så jag gör det nu.. :-) jag fixar och trixar i photoshop när jag grejjar.. Himla kul tycker jag..

ha en fin måndag!

2009-01-19 @ 15:36:41
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!