rea rea reagera!

så har en hel dag gått åt till att åka till skolan och hem igen, nästan iaf.
som sagt var jag och Anja på Oden för att kika på Rean som huserar där. blev en del shopping för min del.


framsidan vit med guldtryck..

och baksidan,med söt rosett på snöret

gosig tish, passar till mjukisar

korallrosa långt linne.

hittade en del fräcka grjejer men kan inte shoppa allt, Tyvärr! men det bästa av allt var ju priset, billigt billigt, billigare än ullared (sägs med brytning)

efter oden åkte jag hem för att pyssla om min nyopererade sambo, han har nämligen varit hos tandläkaren och tagit bort den gamla roten på framtanden (som han för ca, 3 mån sedan tappade pga diverse olyckor).
så han kom hem med svullen läpp och stygn i tandköttet, stackarn! så jag försöker vara lite extra snäll, försöker sa jag , kan inte lova att jag är det dock.
suttit och pillat med både skolarbete och bilder, så nu känns det i ögonen att sängen skulle vara väldigt skön....
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Blev mycket shopping där ;) Men det var ett sånt linne med spets som jag provade, ett grått, men jag köpte det inte och det var inte brunt ;) Pöss

2009-01-22 @ 23:35:51
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: kristin

haha..

2009-01-22 @ 23:37:30
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: katja

jätte snygga kläder! :)

gillade speciellt den längs uppe ;)

2009-01-25 @ 12:09:53
URL: http://katjapunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!