lördagkväll hos syster

igå var vi hos Syster,  var där och busade med barnen åt gott och hade det allmänt trevligt! Tack!

Ebba var egentligen sjuk och förkyld men på bättringsvägen, även om det dock märktes att hon var sjuk när hon vid halvåtta sa att hon bara skulle gå och vila lite. när jag kom upp fem minuter senare så sov hon nerbäddad i sin goa säng...
smilla var trött hon oxå, gick in i vardagsrummet ungefärsamtidigtsom ebba gick upp. Smilla ville titta på "melle" men när vi kom in så satt hon rakt upp och ner i soffan och sova med nappen i handen.


efter maten blev det lite körslag där även denna gång Team Erik gick vidare. efter godis och en del bus slocknade barnen!

När vi satt och åt kom Ebba på att hon var kissnödig så pappa fick följa med, medans dom var bort passade Smilla på att busa med oss andra. Med munnen full med mat gjorde hon massa grimaser, det var så kul så jag kunde inte hålla mig för skratt. Fick titta åt ett annat håll för att inte bryta ihop. Samtidigt som vi försökte få Smilla till att äta upp maten istället.
När Malin hittat kameran vägrade såklart Smilla göra fler grimaser, typiskt.

Sen kom ju Malin på att kameran inte varit framme på länge så passade på att fota allt som var ivägen, dvs alla andra.

men jag fick Smila på kort när hon är ute och går med mina stövlar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha ja där var hon i sitt esse, kan väl inte påstå att hon är fullt så pigg i dag!

2009-01-18 @ 14:37:16
Postat av: Malin

Japp, tack så mycket nu ser det genast mycket bättre ut =)

2009-01-18 @ 15:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!