spelat Wii hela dagen!

hur ska man då sammanfatta denna dag?
jo, med ett enda ord "Team Uddevalla" (det var ju iof två men)
när vi drabbar samman kan vad  som helst hända, idag möttes vi för att kommentera andras texter och diskutera Tentan.

började med att jag fick för mig att ta på mig Jeans idag, hör och häpna. Tror inte att jag haft på mig jeans sen förra sommarn eller nåt... tog kanske i lite men det var längesen iallafall.
sen åkte jag ner till "puttes parkering"  för att hämta therese och Thaimat.
sen åkte vi hit för att äta och blir tjocka och feta, så feta att häxan i "hans och Greta" skulle kunnat äta upp oss utan problem, iaf mig.

efter att hela gruppen pluggat färdigt drogs Wii spelet igång, med dansmatta och rubbet.
Mikaela var bäst på dansen, har säkert lite latinoblod som flyter i någon ådra någonstans.
efter dansen blev det lite Wii fit och snowboard.
även ett parti bowlving hanns det med. JAG VANN! woho...
även om jag drog förbi anja på sista gången med ett poäng så VANN JAG ändå =)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack :D den är gjord i picture it ;D

2009-01-07 @ 22:44:12
URL: http://michaelal.blogg.se/
Postat av: mikaela

Så sjukt rolig dag - tentaångest, vad e det???

Let´s do it again someday!

2009-01-07 @ 23:30:46
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!