svär över mig själv!

FAAN!!!
idag får jag lov att svära, jag har nämligen tappat bort ett viktigt papper som i värsta fall i just detta nu brinner upp på en sopstation eller smälts ihop masssa andra papper.
förhoppningsvis så har jag tur och hittar det, annars får jag besöka en hypnotisör för att minnas vad som hände och vart den kan ha hamnat.
verkar vara spårlöst försvunnen från jordens yta och vår lägenhet...
tänkte lagt in lite bilder men orkade inte efter denna trevliga lilla händelse, vara nära ett stort psyk-bryt!

men för att tänka på något positiv satte jag igång med attt redigera lite bilder, kul!
lite snabbt ihopplockad för att tänka på något annat än min klantighet...



Kommentarer
Postat av: Therese

Håller tummarna för att du hittar pappret! Men riktigt snygga bilder ;)

2009-01-21 @ 13:30:10
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!