bio på gång

efter boxningen igår har jag aningen ont i både armar och ben.
iof är det armarna som är värst känns tungt (jag är trång i armarna som linus skulle sagt) i dem och sträcker... träningsvärk med andra ord.
idag hr varit ytterligare en dag på praktiken, det börjar kännas lite som att det är det här jag verkligen vill göra resten av livet... Det enda som jag tycker är synd är att det är ganska så rörigt och stökigt på praktiken. men men..ska ju inte jobba där resten av livet i vilket fall som helst ...

efter att jag slutade praktiken vid halv fem åkte jag och handlade mat, tilsammans med resten av uddevallas 50.000 innvånare.
plockade ut biobiljetter och hämtade Thai på vägen hem också... så nu sitter vi i soffan mätta och belåta och väntar på att gå ner till bion för att se


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack! Det står Jag skall finna en väg eller skapa en egen, finns mer bilder uppe nu :) Det gjorde faktiskt inte jätte ont, men det var ju inte skönt heller!

2009-01-31 @ 12:01:34
URL: http://camillaekehov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!