bildpill och tentafest!

jag har suttit flera timmar och pillat med bilder, redigerat och plockat ihop bilder.
dessutom lagt upp bilder på Team Uddevallas blogg från äventyret i Fredags... kika även på thereses bilder på bilddagboken

vi hade hur kul som helst som sagt....
började med att käka mat och smälla en fin rosaröd champagne, som tyvärr smakade apa... MEn den var fin :P
efter mat blev det spel, dansmatta, Guitar Hero, singstar och en och annan total makeover!
vid halv tre avslutades kvällen, med flaggan i topp!


dagen efter var däremot värre, sleten och jäklig låg jag mest på soffan och halvsov, för att vid sjutiden åka ut till robins mamma för tacos och Körslag...
Go Team Erik!

nu är det sängen som kallar kallar på mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir skitbra Tistin TACK!! Nu ska jag SOVA natti natti!!

2009-01-13 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!