beroende av bloggen...

ännu en eftermiddag där jag drömt mig bort i bildredeigeringsprogrammets värld... vilket min sambo inte gillade...
fixade iordning syrrans blogg lite, kul att leka med färger =)
imorn blir en tidig dag, börjar redan kvart över åtta, inte tidigt för vissa men för mig är det Tidigt!
nu ska jag packa grejer och ställa alarm så säger Godnatt men ska ha datan med mig iomrgon så lovar att det kommer uppdates...

p.s. kika in hos Mickis och släng iväg en liten hälsning till stackarn, priset för att spela på elitnivå tycks tyvärr ha sitt pris...ska tänka på dig imorn när du ligger hemma och snarkar medan vi sitter och pinar oss på föreläsningen... :P

Kommentarer
Postat av: Michaela

det är så kul att fixa med bloggen, visst? :D

2009-01-14 @ 17:41:03
URL: http://michaelal.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så hemskt mycket syster yster för att bloggen blev så fin!! KRAM

2009-01-14 @ 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!