piggar upp i kvällsmörkret...

whoho...mina rosa tygskor är på väg med posten...
en sak som piggade upp min dag iaf :)

en annan sak som rejält piggade upp mig var mickis bryt, när vi hade seminarium.
vet inte varför hon började skratta men det var lönlöst att försöka stoppa, till slut grät hon istället.. haha..
och sen att hela team uddevalla jämt och ständigt skämmer ut sig är ju en annan historia ;)

nu ska jag försöka ta tag i den engelska artikeln som skall in imorn... suck....

ska pigg upp en tråkig onsdagskväll med lite klipp från tube...


först en favorit i repris... kaparna från hipp hipp.


och sen spartips för den fattige studenten....

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, vårat kast med liten kondom var det roligaste på hela veckan! :)

2009-02-19 @ 15:40:34
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejsan hoppsan! Har du räknat ut hur mycket det blir och när kan jag få skorna =)

2009-02-19 @ 19:49:58
Postat av: Malin

Japp, blir bra.

2009-02-19 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!