onsdag 4 januari 2009

idag har varit en helt sjukt konstig dag, började med vår gruppuppgift i form av en teateruppsättning.
det måste ha varit en syn för de som råkade passera förbi vårt tillhåll just idag, 7vuxna personer som står med diverse instrument för att skapa en åsknatt då ronja föddes.
samtidigt som vi fösökte se engagerade ut och skådespela, ja det var inte helt lätt ska jag säga.

efter skolan åkte jag rätt hem för att börja laga mat och somna helt utmattat på soffan i 10 minuter och nu sitter jag och borde plugga men ser knappt orden framför mig så funderar på att gå och läsa i sängen istället och det blir... (trumvirvel).... Ronja rövardotter.
eftersom vårt grupparbete skall handla om det så får man passa på, dessutom har min grupp tydligen utnämt mig till Ronja-expert, eftersom jag tydligen kan rabbla filmen utantill. bilminne vill jag påstå..

så nu tänkte jag tacka för mig nu med en härlig bild som beskriver oss rätt bra :P


Kommentarer
Postat av: Mickis

Blev det nåt pluggande då? Snygg bild, retusch maybe? =)

2009-02-05 @ 10:31:52
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hrm... det verkar inte fungera med din adress, eller så har vi helt enkelt inte varit inloggade på msn samtidigt. :)

2009-02-05 @ 14:31:36
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag gör ett nytt försök. Annars får du lägga till min adress, du ser den när du loggar in på din blogg.

2009-02-05 @ 16:45:04
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!