träningsrunda på torp

okej, jag vet att jag igår funderade på att ta tag i min blogg, men det kommer inte hända denna veckan... spenderade min kväll liggandes på soffan med robin kliandes på mina ben =) det är kärlek....

ikväll har jag och M kutat runt på Torp för att finna present till T.. haha..  3 minuter innan affärerna stängde sprang vi in för att köpa det sista... eller ah, nästan ;) både jag och M var helt genomsvett efter vår språngmarsh runt halva torp..
det var en mycket upplyftande tur på torp iaf :)

imorn blir det kvarters för att fira Therese som fyller 20. =)
nu ska jag sätta mig och packa in paketen...
NATTI NATTI!!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopieras och besvaras i din egna blogg :) Välkommen in!

2009-02-25 @ 00:39:37
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken är din favorit årstid? :D



Kram

/Linnéa

2009-02-25 @ 07:17:46
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!