jag gör en mikaela

ja jag får väl göra en Mikaela, skriva ett 23.00 inlägg. Dock kommer mitt en bit över eftersom jag faktiskt sitter och gör skolgrejer, på riktigt.
idag har jag varit i skolan och pillat med grupparbete, hade ens tid att ta mig rast. åkte hem slängde imig mat och åkte till träningen.
Det var så skönt att få slå ur sig lite ilska, som terapi fast billigare. nu är jag mycket gladare och piggare. Dessutom så kul att få en chans att se Therese lite då och då.
Vår träning som blivit en drog :P ett veckligt inslag som jag ser fram emot =)

sitter och kikar lite slött på tv, det är ice road truckers. handlar om lastbilschaffuörer som kör på isvägar. helt sjukt läskigt är det. under vinterhalvåret (i alaska tror jag det är) kör de gygnet runt varje dag för att tjäna så mkt pengar som nöjligt eftersom det är då isen är så tjocka att det går att göra is vägar på.
det är kallt och farligt.

nu säger jag natti!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Träning är ett bra sätt att få ur sig en massa ilska som man samlat på sig under dagen... See ya later!

2009-02-06 @ 10:36:03
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

2009-02-06 @ 15:16:42
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!