godmorgon världen!

godmorgon!
jag är sjukt trött idag eftersom jag vaknade tidigt igår och mådda dåligt, så fort jag blundade och försökte sova så snurrade hela rummet. anledningen till detta finns att se på Team Uddevalla blogg. (var itne för hård i domen)

jag skall snart åka till skolan men orkar inte alls detta, jag skulle satt mig igår och skrivit rent massa saker från praktiken oc gjort ett bildspel, men inget av detta blev gjort eftersom jag valde att festa loss rejält i lördags.
vi shottade tequila och dansade dansmatta, tyvärr är mitt minne aningen suddigt, men som tur är har jag fått en del återberättat för mig... verklgien tur att andra minns... (not)

igår eftermiddag/kväll var vi hos lisa och martin för att passa linus, han var så rolig när jag frågade vad trång i armarna betyder.
det betyder helt enkelt att man inte orkar städa ensam elller inte städa alls...
när han sedan skulle sova ville han hellre prata om massa grejer som vi skulle hitta på, en  annan dag när han kommer hem till mig och leker...sötaste :)

nu så ska jag dra mig mot skolan snart men först några låtar
beyonce- halo
akon- right now (nanana)
lady gaga- boys boys boys



Kommentarer
Postat av: Malin

Hmmmm hoppas ni hade kul =)

2009-02-02 @ 09:53:46
Postat av: Anonym

Uddevalla är en fin stad:)

2009-02-02 @ 16:09:28
Postat av: Jenny

Det har inte gått att kommentera hos dig, det står bara "fel". Suck. Su nu gör jag ett nytt försök. (Kanske har du fått min kommentar flera gånger ändå.)



Mina frågor:

1. Jag funderar på att läsa till fritidspedagog med inriktning på antingen natur och friluftsliv eller bildpedagogik och media. Men jag undrar hur pass viktigt valet av inriktningen egentligen är när man väl söker jobb sedan? Jag menar, i vilket fall som helst är man ju ändå f-pedagog.



2. Vad har f-pedagogen för arbetsuppgifter i skolan? Ansvarar man för egna lektioner i tex matte och engelska? Eller är man där mer som extrahjälp tillsammans med en lärare?



3. Dum fråga; men vad gör man på fritids? Förutom att man är där efter skolan... ;)



4. Hur många barn är det där? Har hört att det kan variera väldigt.



5. Jag har för mig att fritids är för barn mellan 6-11 år. Går dessa barn på samma fritids? Jag tänker att det är ju en del åldersskillnad mellan dem.



6. Vad tycker du om att jobba på fritids? För-och nackdelar. ;)



Som sagt, vissa frågor är säkert dumma, men det är lika bra att fråga någon som vet. :) Kram

2009-02-02 @ 16:17:39
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det har inte gått att kommentera hos dig, det står bara "fel". Suck. Su nu gör jag ett nytt försök. (Kanske har du fått min kommentar flera gånger ändå.)



Mina frågor:

1. Jag funderar på att läsa till fritidspedagog med inriktning på antingen natur och friluftsliv eller bildpedagogik och media. Men jag undrar hur pass viktigt valet av inriktningen egentligen är när man väl söker jobb sedan? Jag menar, i vilket fall som helst är man ju ändå f-pedagog.



2. Vad har f-pedagogen för arbetsuppgifter i skolan? Ansvarar man för egna lektioner i tex matte och engelska? Eller är man där mer som extrahjälp tillsammans med en lärare?



3. Dum fråga; men vad gör man på fritids? Förutom att man är där efter skolan... ;)



4. Hur många barn är det där? Har hört att det kan variera väldigt.



5. Jag har för mig att fritids är för barn mellan 6-11 år. Går dessa barn på samma fritids? Jag tänker att det är ju en del åldersskillnad mellan dem.



6. Vad tycker du om att jobba på fritids? För-och nackdelar. ;)



Som sagt, vissa frågor är säkert dumma, men det är lika bra att fråga någon som vet. :) Kram

2009-02-02 @ 16:19:38
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kristin, har du msn? Lättare att prata där. ;)

2009-02-02 @ 21:18:45
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så... klart! :)

2009-02-02 @ 21:31:42
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu ska nog adressen stämma. ;)

2009-02-02 @ 22:50:26
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!