godmorgon sunshines!

när jag vaknade hade jag fortfarande nackspärr, AJ! men det är lite bättre nu inte lika stelt som igår då jag inte kunde röra mig... jag har virat en filt runt nacken  och pallat uppp datorn så jag ska kunna plugga.
imorse när jag öppnade tidningen hittade jag en av mina  tre älsklingar på bild.
Linus såklart, inte göran hägglund  :P

i eftermiddag när jag pluggat färdigt så ska jag åka och hämta linus på dagis och kanske leka lite i snön =)
nu ska jag rycka upp mig ta tag i pluggandet och sökandet av sommarjobb även om det tar emot.

Kommentarer
Postat av: malin

uuuh, nackspärr :/

(sv: ooohja, asgott!!)

2009-02-17 @ 10:22:30
URL: http://gabbymothin.blogg.se/
Postat av: Johanna

jadu här har jag allt en utmaning =) Stackare med nacken, hoppas att det är bättre. Hade själv nackspärr en gång, kände mig som han i beck "stänkaren" hehe

2009-02-17 @ 12:12:17
URL: http://tjoeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!