bilder från igår...

här kommer lite bilder från gårdagen:


vi åkte skridskor och hade det mysigt i vintersolen, var en perfekt dag för uteaktiviteter.
vid halv fem åkte vi hem och då hade solen börjat att gå ner bakom träden.

(jag fick en jättefin bild på R med hockeyhjälm och utan tand, så han ser ut att komma direkt från VM 64,
men jag får inte lägga upp den så tyvärrr får ni bara fantisera om hur det  skulle kunna se ut
)


passade på att köpa nya skålar på himla fint oxå,
vi fick presentkort där av malin m. familj för länge sen
och nu hittade vi det perfekta =)

på kvällen kom som sagt Therese och Tomi hit, vi kikade på melodifestivalen och åt Thaimat....


när vi skulle hämta thaimat så var tydligen kycklingen slut, så vi fick vänta över en timma på maten.  när den väl var färdig var det en "gubbe" där som frågade om vi fått några blommor idag.
nej det hade jag inte fått! då gav han mig en liten ensam ros... haha...



vi käkade godis, kikade på tv och spelade lite world Tour på gitarr!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vad trevligt =) Men Melodifestivalen kan ju inte ha varit mycket att ha...?? Puss

2009-02-15 @ 11:08:55
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken tur att ni hittade nåt för presentkortet, jättefina skålar =)

Verkar som ni haft en jätteskön dag, bättre än mig som satt inne och pluggade hela dagen ;-)

KRAM!!

2009-02-15 @ 13:48:36
Postat av: malin

sv: ohjaa!!

2009-02-15 @ 13:54:06
URL: http://gabbymothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!