3 januari 2009

jag ligger lågt just nu med bloggningen, pågår flertalet projekt. många skolgrejer på gång tyvärr...
hittade gamla bilder på kameran jag tänkte bjuda på innan jag kryper till sängs relativt tidigt, men utan att ha hunnit med hälften av allt jag borde...
bilder från en tv-spelskväll för några veckor sedan
sprojlans nytt (för ett par veckor sedan dock)
mys i soffan
mickis med en svullen fot =)

nu ska jag gå och sova och fundera på vad jag behöver göra för att hinna med skolan, samt planera min tid... gahhh...
puss på er!

Kommentarer
Postat av: mickis

Åh stackars mig... =) Jag har också lite ont om tid för bloggen nu för tiden... illa men sant. Pöss

2009-02-04 @ 13:38:28
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!