Nyårsafton 2009

Efter Vincents storslagna ankomst har jag verken tid ork eller lust att uppdatera här.
Just nu fylls mitt huvud dessutom av flyttplaner och funderingar. På lördag går flyttlasset till Äsperöd, inte särskilt långt men tillräckligt långt för att det ska bli en nya start på vårat nya liv, som en familj på 3.

Igår var vi på banken för det slutliga, pengaöverföringen, och vi fick då även nycklarna. Så på eftermiddagen passade Robin, robins mamma och min pappa på att köra dit alla lådor vi hade packat :)
så idag tänkte vi åka dit och packa upp lite redan och kolla vad som behövs köpas. Typ inlägg i lådor och sådana praktiska saker.

2009 var verkligen vårat år. 3 av de största händelserna får jag nog säga var graviditeten, Vincents födelse (såklart) och köpet av lägenheten!
Jag hoppas 2010 blir hälften så bra som detta år varit.
För ett år sedan firade vi in det nya året på Misteröd hos syrran. Hon var då nygravid och hade precis berättat för oss. Vi hade inte en aning vad 2009 skulle bjuda oss på.
Varken jag eller Robin trodde att vi ett år senare skulle fira nyår med en 1månads bebis och vara på väg att flytta in i en trea på Äsperöd (vi hade inte ens tänkt tanken att flytta just dit).

Men bättre än så här kan nog inte året avslutas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!