VÅRSOL, me like...

ny dag med nya projekt!
idag är ännu en underbar vårdag. får bli tygskor och thigts idag.. ska ner och fika på stan en sväng sen =)
sen i eftermiddag/kväll blir det nog en promenad. Gäller att passa på medan vädret tillåter...
ska snart käka lite lunch och dra mig ner mot stan med guccibrillorna på  :)

satt precis och läste i en artikel på aftonbladet , det stod där att systrar gör dig lycklig.
en forskare påstår att en familj med många flickor i klarar av kriser bättre än en familj med många pojkjar.
jag har ingen aning om det stämmer men jag är glad att jag har systrar istället för bröder...
och att det är just mina systrar är ju ytterligare ett stort plus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!