fikat i vårsolen...

idag har varit så himla skönt väder, även om det blåser lite kallt.
gick ner till stan förut för att posta ett paket och möta Therese och Mickis för en planeringsingsfika :)
vi satt ute i solen och hade det gött,ända tills det blev kallt i blåsten...
efter fikan mötte jag ännu en Therese (Tess) och gick på promenad med henne, sköööönt!!!
fick passa på, imorn åker hon till London för att shoppa loss ett par dagar.

jag sitter och kikar på lite Weekend resor, hade varit gött att åka iväg med sambon ett par dagar.. men får bli efter "viva es spania".

skulle behöva en bikini innan sommaren men får se vad jag hittar...tycker inte om att leta efter bikini, har så svårt för att hitta en som passar och som jag tycker om.
kikat runt lite och hittade några söta.



Kommentarer
Postat av: mickis

Det var gott värre på stan idag. Mera, mera, mera!

Pöss

2009-04-02 @ 22:07:28
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bikins :)

2009-04-15 @ 19:07:49
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!