Mamma mia

mamma mia vilken film!
jag och Kine hade en tråkig eftermiddag i onsdags så vi passade på att gå på Bio.
gissa vilken?! haha japp Mamma mia såklart...
den var så grymt bra attt jag vill se dxen igen, och det bästa av allt var det lilla gästspelet av björn (eller var det benny? lär mig aldrig vem som är vem) på pianot.
sen att ännu en svensk skådespelare är med gör ju det hela bara ännu bätttre, stellan skarsgård i tajta discobrallor var rätt roligt att se. trode ändå man hade sett honom i diverse olika annorlunda roller men icke då.
ja med andra ord Klart sevärd film!




idag har vi börjat med våran gruppeximinationsuppgift, låter det krångligt? jap det är det oxå!
men vi är på väg att lösa det snart.
Vi hade även tid över för en del shopping så jag har handlat lite mer idag, bland annat en BB (Björn Borg) väska och gostroser.

men nu är det dags att nana ska passa linus imorn om  jag får, han är arg på mig.
han sa att det var för att jag var lite sur och arg på honom, men Linus sa att han iallafall var glad mot "elektrikern" och robin så det var dom som var viktigast.

natti natti peace out

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha han är rolig Linus, pussa han från mig.

2008-09-13 @ 10:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!