söndag

sitter i köket hos "svärmor" och försöker plugga, kan medela att det inte går nåt vidare.
ska försöka ta mig tid att gå med på fotbollen ikväll, men jag vet inte om jag hinner.

igår va vi hos malin och micke och hade mys. tog en promenad till affären med Smilla och Ebba för och köpa lördagsgodis.
smilla åkte vagn  och Ebba körde sparkcykel, dom var jätteduktiga och Ebba stannade och väntade på oss när det gick för fort.
tom. Smilla skötte sig i affären, var lugn och gjorde det jag bad henne om.
när vi kom hem så gjorde malin slingor på mig och Robin lekte med barnen.
idag är det jätteskönt höstväder ute, men vi får se om det blir att gå ut i det vackra vädret.

nu ska jag fortsätta plugga så jag kan gå med på matchen sen, kanske enda chansen o se dom innan dom åker ur allsvenskan för iår, lilla Ljungskile.

peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!