mini Pc vil jag ha...

idag har jag jobbat och slitit på fritids, det känns verkligen som att klomma hem när man kommer dit =) trivs så bra där...
martina på jobbet hade med sig sin lilla "bebis"  en liten verligen jätteliten dator, hon sa att hon ahde använt den när hon satt på föreläsning och antecknade. hur smisigt som helst!!

jag vill med ha så just nu pågår projekt övertalning... hehe.. men har insett att egentligen är min dator aldelles för stor för att ta med sig till skolan. den väger jättemycket med alla sladdar och grejer som ska med. är grymt sugen på en liten söt dator som är smidig att anteckna på på föreläsnigar och sånt!!

men får se hur det blir lite onödigt eftersom jag precis köpt en ny vanlig bärbar data...

nu ska jag kika färdigt på Dr House gonatt och ha en underbar trevlig dag imorn för det ska nämligen jag ha, med en examination och en audition för ett luciatåg , inte jag men Anja (låååång historia vi tar det en annan dag)

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Solina

tycker jag med :).

tack för ditt kommentar söt(L)

2008-10-29 @ 00:11:51
URL: http://solinaa.blogg.se/
Postat av: Bea

fin blogg! vad ska du göra resten av veckan? kram

2008-10-29 @ 02:42:38
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Loo - Veckansblogg?

Händer idag då?

2008-10-29 @ 11:40:16
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!