regnrusk

ibland känns det dom att man behöver en stopskylt i vardagen för att stanna upp och tänka till två av dessa är vimmelmamman och madde. man kanske inte ska säga att jag känner glädje över mitt liv när man ser att andra har det svårt, men jag försöker att uppskatta det mer och ta vara på dagarna "Carpe diem" (klassiker á la döda poeters sälskap).

försten vet att jag är dålig på att säga det där kärleksordet till nära och kära men jag tycker väldigt mycket om er ändå, och antar att ni vet om det.... löv ju... nån dag ska jag ta mod till mig och säga det på riktigt med, nån dag....

idag är det regningt och tråkigt och jag ska sitta här och plugga... går väldigt trögt kan jag meddela.
Beundrar numera min syster som läser på distans och måste ha mkt självdiciplin, bra jobbat.
jag har ingen sådan diciplin, jag måste ju städa idag oxå....

idag har vi varit i skolan och vänt ungefär, var på v-gr.möte kom fram till att vi har mycket att göra men det var inget vi kunde börja med idag.
så imorn hemma hos mig blir det förhoppningsvis effektivt arbete.

efter skolanså testade jag synen, kände mig halvblind när hon grejade och tog fram massa olika glas. vi kom fram till att nya brillor är ett måste. hmm när man var liten ville man ha glasögon men nu är det inte lika roigt längre,  iof inga jag kommer använda konstant men måste ha dom ändå.

åter till jobbet
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!