tjolahoppsan

äntligen, känns som en hel evighet jag har jobbat arbetet men nu äntligen är jag klar.
ska bara skicka in den till min v-didaktier som det så fint heter, egentligen är det bara att annat ord för handledare eller viktigpetter om man så vill.

idag har jag fixat naglarna så dom är hela och fina igen tack marie för det!!

sedan hade vi dejt med delar av studiegruppen för en lunch på caktuz..mmm gottigt... efter det gick vi hem till mig för att få pluggat lite gran innan alla skulle iväg på diverse kvällsaktiviteter.
jag skulle lämna tillbaka glasögonbågarna jag lånat hem och försöka bestämma mig för ett par jag ville ha. när vi kom dit ner så kikade vi runt för att hitta några, men icke sa nicke, sen började jag inse hur dyrt allt skulle bli så struntade jag i det och gick hem för att använda mina gamla sletna brillor istället som jag dessutom är halvblind med men men bättre än inget....
jag har tråkigt okej...

nu har jag suttit hela kvällen och pluggat och skrivit på mitt arbete medans robin har kopplat in sina nya fina högtalare.... han älskar dom tror jag...totally crushed :P   

jag väntar på att få vegantacos istället för allt annat onyttigt på detta bord, vingummi :p  

ojsan så kan det gå... just när jag satt här och skrev skulle robin torka av sin nya vassa kniv, gissa vad som hände? jupp han skar sig såklart och stackarn som inte gillar blod höll på att svimma...han blev onekligen väldigt blek!
det värsta var ju att eftersom kinven var vass så kom det ju ganska mycket blod från fingertoppen genom ett fint snittat sår..
 nu mat och sen bedtime...
natti natti!!


Kommentarer
Postat av: Bea :)

Hej härlig blogg du har:)

haft en bra måndag?

2008-10-28 @ 01:10:35
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Solina

Hej, jag har veckans fråga i min blogg och skulle bli glad om du skulle vilja dela med ditt åsikt :).

Frågan är:



- Kommer du att läsa Blondinbella's bok, när den kommer ut? =)

2008-10-28 @ 03:05:41
URL: http://solinaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Ha ha stackars Robin, var det den nya kniven han fick av oss? Han får bli lite tuffare och inte så klen!!

2008-10-28 @ 10:09:05
Postat av: Loo - veckansblogg?

haft en bra dag?

2008-10-28 @ 17:28:16
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!