underbar och älskad av mig

åh vilken glad överaskning jag fick när robin kom hem....
han och hans lillebror hade varit på netonnet i gbg för att A skulle köpa tv. jag satt igår och kikade lite deras hemsida för att hitta någon rolig leksak, hittade en söt mp3 med plats för minneskort superbra jhu.

När han kom hem hade han köpt en locktång,hmm, jajjemän!
en som dessutom matchar mina andra hårgrejer, Röd.
jag kommer inte ens ihåg att jag visat den för honom nästan, men har man en underbar sambo som vet hur han ska pigga upp tillvaron så... hihi...



nu ska jag återgå till mitt arbete igen, men för att även pigga up eran regninga tisdag så varsego en piggaupp låt av missLi



svårt att inte sjunga med och bli lite gladare...
natti natti

Kommentarer
Postat av: Rebecca

är den bra:) kan du inte ta kort o visa hur håret blir?

2008-10-22 @ 00:15:47
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!