sikken dag!

jösses sikken dag det har varit, aldrig varit med om liknande...
jag har idag hunnit med följande:
  • vaknat mitt i natten och trott jag försov mig
  • åkt till ullared med studiegrupp
  • kollat i genom hela ullared på 6 timmar
  • kört hem mikaela och anja
  • träffat mamma och lämnat tillbaka bilen
  • varit på lägenhetsvisning
  • ätit
  • och även tränat och solat en kortis.
det är inte dåligt för att vara jag men herregud sikken dag!

orkar itne skriva om allt nu för jag måste verkligen gå och sova, vi ska ha eximinations seminarium imorn, det kommer bli jobbigt...

peace out och godnatt

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du fick handlat riktigt mycket!! =)

2008-10-24 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!