krångelikrok

en lååång dag är vad det har vart idag.
började med att hela studiegruppen kom hit för att greja med vårt arbete, vi jobbade hårt för att bli färdiga så vi kunde hinna med lite andra grejer. när vi tyckte att vi var färdiga kikade vi ännu en gång på hur uppgiften såg ut, då insåg vi att vi hade utormat den helt fel!
bara att börja om, vilket tog oss ytterligare ett par timmar. suck....

när alla hade gått härifrån vi halv fem ringde jag för att dubbelkolla lånat av bilen, neeej det går inte att låna den hur blir det då med ullared imorn???
hmm efter mycket om och men fick jag låna mammas bil istället. hoppas att det blir bra.
vi åker tidiigt imorn morgon halv sex hämtar jag mikaela och anja.

sen är jag hemma i stan vid fem igen för att kika på ännu en lägenhet på bohusgården.
förhoppningsvis flyter det bra, men det återstår och se.

nu ska jag åka ut till mamma och hämta bilen och sen hem igen för att försöka se på Efterlyst ikväll, handlar om de två försvunna killarna från U-A ju...

peace out!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe okej lugnt :) tack detsamma söting!

2008-10-22 @ 18:00:57
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: fian

Hej kära bloggkollega. Det skulle ta 2 sekunder för dig att göra min dag. Gå in på länken nedan och rösta på min festival. Länken är säker då det är en Adidas tävling.



http://www.originalsfestival.com/index.aspx?festivalID=361&mode=view#/Intro/



Tusen tack på förhand och ha en underbar vecka!

2008-10-23 @ 02:05:57
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!