seminarie och muffins-lärare

hemma igen efter en låång dag full med diverse äventyr.

jag bestämde mig för att ta bussen till skolan så jag kommer precis lagom till lektionen. skyndade mig ner till busshållplatsen här vid Tureborg, stod och väntade länge och väl på att bussen skulle komma. Typiskt försenad. Sprang från 5:an till trollhättebussen (för den första busschaffuören kunde inte ringa till trollhättebussen och be den väntta ttre minuter) hann precis med bussen. så trött och frustrerad satte jag mig på bussen för en lugn tur till skolan.
mötte min klass utanför salen som, som vanligt var dubbelbokad. surprise?? nope!!
 
hade vårt aningen flummiga seminarie, just LööööV the studiegrupp.
när våran lärare kom in för att lyssna på vår diskussion var vi precis på väg till klassrummet eftersom vi strax skulle sluta.
Lisa hade bakat muffins tils idag, det var en över och läraren blev överlycklig för att få kaka på en torsdag =)
när vi sen skulle redovisa inför klassen, behövde vår grupp aldrig säga något. Hmm undrar om det har något gemensamt??
  
1.mikaela- The one & only                                           2. Mickis 

 
    3.anja äter muffins! (på bilden  ser man läraren i bakrunden, hehe!)


väl tillbaka i uddevalla tog jag och mikaela en sväng på systemet och veromoda inna jag skulle fixa naglarna hos Marie



Snygga va? på toppen är det glitter som tonar ner.. snyggt iaf =)


min nya frilla =)

 
lekte med löshåret förra veckan




Kommentarer
Postat av: Malin

Va!! Lugg igen, va inte du trött på det? Hi hi hi, själv hoppas jag på att bli snygg i morrn eller nåt!!

2008-11-20 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!