ledig tid

fredag eftermiddag och en hel helg fylld med ledig tid ligger framför mig.

idag har min studiegrupp varit hos mig och vi har planert vårat kommande "dramafamträdande" en så kallad Gestaltande examination. den ska handla om god och dålig kommunikation.



passade på att leta fram nåt nytt från
garderoben, hittade min lila stickade tunika som är jättegosig!


men innan dom kom upp till mig var jag hos tandläkaren och jag börjar nu verkligen förstå varför vissa har tandläkarskräck. det var något av det värsta jag gjort i hela mitt liv, (hos tandläkaren) förutom borttagningen av min tandställning.
när jag kom dit så gjorde hon det gamla vanliga, röntgenbilder och peta lite på tänderna, sen när jag förberedde mig för att gå hem så kom hon på att leta efter lite tandsten kan ju inte skada.
Men på  mig skadade det, tandköttet blödde och käften blev helt öm. aldrig mer vill jag gå till tandläkaren.

när jag väl var färdig med tortyren, så drog vi hem till mig för att diskutera vårt arbete. vi tränade ett par gånger och sen ansåg vi oss färdig så vi passade på att spela lite TP (trivial persuit). jag och Mikaela ägde verkligen, vi spelade i lag och insåg redan innan vi började att vuxenfrågor var aldelles för svårt så vi valde barnfrågorna.
De vinnande laget blev som sagt Jag och Mickis!!!
 

har även hunnit med en fika/lunch på cactuz, mums!

nu ska vi se vad som helgen kan bjuda på!

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Fia&emelie

kul att du är med i tävlingen =)

vad tyckete du om att Lars fick lämna Idol igår ?

2008-11-08 @ 12:42:03
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: mikaela

Go Team Uddevalla!

2008-11-09 @ 00:22:06
URL: http://www.nogg.se/siwer
Postat av: humorsajten

Hejsan! hur har din helg varit då? Hoppas du får en trevlig dag!

2008-11-09 @ 12:21:50
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!