tillkännagivande

okej, härmed tillkännager jag att ett nytt samarbete med mickis, anja och Therese har påbörjats.
vi ska skriva en blogg ihop om vår tid som lärarstudenter och allt annat som våra liv just nu handlar om.

bloggen heter alltså Team Uddevalla, mer om namnet finns att läsa där...

idag har vi varit i skolan och haft jättetråkig föreläsning.. men var en kort dag och det var skönt.
imorn blir det plugg för hela slanten som gäller för på onsdag ska man tydligen ha ett utkast klart, till en uppgift jag ännu inte börjat med... shiiiit!

nu ska jag dra mig åter mot tv:n

föresten bilder från helgen finns hos M, T och A



Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Klart jag kan, men grejen är den att jag kommer börja ta betalt för mina designer så småningom. Jag har helt enkelt inte tiden längre. :/ kommer lotta ut designer fortfarande och också lotta ut "valfria" designer (där man själv bestämmer hur designen ska se ut), så du kan ju hålla koll efter en sån. :)

2008-11-24 @ 20:25:24
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!