plugg, plugg och åter plugg

intresseklubben antecknar: jag sitter fast ännu en kväll med massvis av skolarbete. och just nu känns det som att jag fastnat.
för att citera Mikaela "kniven mot halsen" jag åker som sagt till Lund på fredag så jag måste vara färdig idag eller imorn.
Men imorn är det jobb som gäller så jag har bara kvällen på  mig isåfall och då hade det varit skönt att packa...
hmm...

jag ska se om jag kan bli färdig... kommer ni på något smart att tillägga i det språkliga utvecklandet så hojta till!
vi får se hur länge jag ska sitta här...
ska se om jag kan komma vidare med arbetet nu!

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har lite som du kanske kan använda, mailar det till dig =)

2008-11-27 @ 10:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!