jag säger godnatt med sunes jul

glömde säga att vi i helgen kollade på min godisfavorit

Kalle och chokladfabriken med jhonny depp.... en favorit på filmhyllan för de kvällar man vi mysa lite med en lättsam film..


perfekt för dig som, liksom jag, älskar Rohald Dahls fantastiska böcker




hittade ytterligare klipp med Familjen Andersson. och för att citera min syster så har den
vissa liknelser med Familjen Nilsson,alltså vår familj.

nu är det natti natti strax och imorn blir det skolan för hela slanten, kan inte sitta hemma och plugga så får ta mig utanför  hemmets dystra väggar!



Kommentarer
Postat av: Daniel

å choklad gillar vi!

2008-11-25 @ 22:20:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!