guten morgen! (eller hur det stavas)

sitter just nu i köket och tittar på hur barnen leker på lekplatsen på Dagiset ,eller jag menar förskolan,( och jag ska bli lärare?!)
Det regnar ute och jag hatar verkligen när det regnar, dessutom är det endast 3 grader varmt/kallt, vilket man vill.
Jag ska snart gå ner till frisören och bli fräschare i håret, om en timma så jag funderar på om jag kanske ska ta på mig kläder och ta på masken (smink) för att de stackars barnen som eventuellt möter mig inte ska få men för livet.

efter frisören blir det raka vägen hem för plugg,plugg och lite mer plugg. Och har jag tur kanske jag har tid att äta nåt också.
men det är bara om jag har tur =)

Anna Ternheim- söt sång
  Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!