godnatt!

ligger just nu i sängen med bebisen i knät...(minin) den är verkligen supersmidig att hja med sig överallt och dessutom skön att skriva på!

efter den tråkiga engelska föreläsningen så jobbade vi med en uppgift till skolan en liten stund.  efter det bestämde jag mig för att vänta på robin som skulle till Thn för att hämta högtalarna.
passade på att kolla på ett par tights som jag ville ha. men köpte två långa tunikor istället och lite smått och gott.



nu ska jag sova lite och njuta av att jag imorn inte behöver ställa klockan, =) ledig dag!

natti natti

Kommentarer
Postat av: mikaela

shopoholic =) anade väl att du skule dra till Oden efter att vi åkt hem... hihi ses på måndag! kramis

2008-11-13 @ 22:59:35
URL: http://www.nogg.se/siwer
Postat av: mikaela

usch, måste bara rätta mig själv... skulle stavas med två l och inget annat... så nu kan jag slappna av.. =)

2008-11-13 @ 23:01:04
URL: http://www.nogg.se/siwer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!