godmorgon!

ska snart åka til skolan, men börjar inte förrens 13.15 i Trollhättan idag.
är så grymt seg idag, barfa för att man inte behöver gå uppp tidigt.

jag funderar på vad jag ska göra med mina naglar nu, är lite trött på bara vitt även om det är väldigt snyggt!  funderar på att ta en färg nästa gång, jag ska dit på onsdag igen...
jag skulle verkloigen behöva göra en rejäl makeover,  håret är slitet och behövs slingas igen.
ska se om jag iaf kan få en klipptid denna veckan.
Hade varit skönt att vara någorlunda iordning innan jul och nyår. Och nästa helg bär det jhu av till Lund och Johanna. åker på fredag kl 11, kommer hem söndag kväll =)

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!