shopppingdag

det är konstigt hur man kan längta efter någon som är så liten.... just nu känner jag verkligen hur jag längtar efter busungarna.
imorn får jag ju iaf träffa två av dom =)

idag har vi varit och shoppat i göteborg, mysigt var det ,även om det var väldigt mycket folk och en pojkvän med dåligt tålamod.
det blev en ryggsäck till träningen, ett läppglans, ett par overknee strumpor, ett halsband och en kabel till telefunken så jag kan lyssna på musik ordentligt.
robin ville inte åka till göteborg egentligen men när vi väl var där shoppade han en hel del, en jacka bland annat.

nu har vi då precis kommit hem från korpen där vi kollade på melodifestivalen och sen körde ner dom till krogen.
så just nu håller min alkoholpåverkade käresta att hälla upp ett glas dricka till mig.... haha...

nej nu blir det lite tv sen sängen om jag ska orka med busfröna imorn.

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!