ledig dag

äntligen är man ledig igen, ska vara ledig heeela dagen idag =)
ska för första gången på ett halvår umgås med mamma på en vardag och bara göra vad vi vill.
har jobbat tre dagar och första dagen var jag helt kasst dålig på jobbet, kunde inget och kom inte ihåg någonting om hur man gör....
men nu börjar jag lära mig mer....

nu ska jag försöka bli färdig för mamma kommer om en stund, då ska vi o shoppa. ska försöka hitta en sjal till syster som hon ska ha på bröllopet imorn (det är inte hon som gifter sig)

puss o kram kasnke uppdaterar senare om jag hinner, A och k kommer ikväll ska diskutera en eventuell sthlm resa. fast egentligen vill A bara spela wii tror jag heheh

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!