12 juni 2008

så nu har det varit jättedåligt med uppdateringar, turkiet var underbart, härligt väder, trevligt sällskap och massvis med shopping, bad och sol.
men det absoluta var nog alla dessa konstiga möten med människor ute i stora världen, tex, norsken på hotellet som reste ensam men var den mest sällskapssjuke jag någonsinn mött, det som gjorde hela grewjen ännu roligare var att han pratade med tromsö- dialekt och var totalt oförstålig, även om vi satt o pratade en halvtimmma....
vad värre var, när han pratade engelska var det än mindre troligt att förstå något av det som han sa.

jobbet fick jag lov att komma tillbaka till och imorn är det sommaravslutning så jag försöker just nu komma på vad jag ska ha på mig.. inte för fint men ändå uppklätt?!
kommer sakna minna goa ungar på fritids... men som tur är så kommer man ju komma tillbaka nån gång...
ska ändå bli skönt att ta ett steg vidare mot framtiden.

snart kommer ju antagningsbeskeden från högskolan, bara att hoppas på det bästa...

nej nu ska jag gå och sova... lovar att det kommer lite mer om turkiet och bilder....

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!