lycka...

weeiiii.. JAG KOM IN!!!!!
jag kom in på lärarprogrammet som jag sökte, så nu har jag beställt data, en egen bärbar data. nästan likadan som vi har nu, bara att det är min helt egna!!
vi kommer se ut som värsta datanördarna, med likadan datorer sittandes bredvid varann....


igår var jag och syrran och barnen på Emaus, mys. Fast det började regna lagom till det vi skulle grilla korv.



smilla gungar med moster(i sin fina billabongtröja ;)




Smilla fikar och tittar på hönorna



smilla rider häst



fick mest bilder på Smilla eftersom dom stora barnen sprang iväg hel tiden..

nu ska jag fortsätta att vara glad och ägna min lediga tid åt nåt bättre än datan...peace out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tur att morsan oxå fick vara med på kort, hmmmmmm NOT =)

2008-07-14 @ 20:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!