fredag kväll...

fredag kväll igen, men denna är mkt skönare än förra, slipper jobba denna helgen! även om jag fick erbjudande om det, rvå som va sjuka så jag skulle fått kvall övertid eller vad det nu heter.
Men hade redan lovat passa linius imorn och lika bra var det, orkade inte med jobbet mer nu, helt kaos på jobbet just nu.
känns som att man jobbar ihjäl sig, har dessutom fått ont i ryggen.
men nu ska jag inte dit förren på måndag kväll och då jobbar jag med dom bästa =)

imorn ska jag som sagt passa Linus, är det fint väder blir det stranden annars vet jag inte riktigt.
kanske åka ut till lysekil och träffa vilddjuren ;)
det ska bli mysigt, va ute i onsdags och badade med malin och barnen =)



Ebba och Smilla busar med moster!
i sina fina me&i känningar


ska för första gången på en hel vecka umgås med älsklingen på kvällen har jobbat kväll hela veckan.
han sitter och spelar biljard på wii med en kompis, den som loosar ska ta en sup... blää...


nu ska jaåtergå till soffläge och försöka kurera min rygg, lite massage så blir det nog bättre...

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!