telefonval?!

ligger just nu i sängen med datorn framför mig och slötittar på tv. orkar inte med såna här lördagkvällar, såå tråkiga nu när man väl är ledig på helgerna.

iddag har vi varit på överby och letat efter en telefon till mig är så trött på min som bara tappar mottagning hela tiden.
jag vet när jag köpte den sa jag att jag skulle ha den tills den inte funkade längre men så tråkigt ha samma hela tiden skulle vilja ha en ny en gång i halvåret helst.
men vi kikade iaf på ny nu 1 ½ år efter min gamla införskaffades.
har verkligen älskat samsung sen jag köpte min lilla gråa pärla för ett par år sen men nu är jag mer inne på sony eriksson eller nokia, det är dom som har flest roliga modeller.
funderar på någon av dessa:



är mest inne på den gråa sony erikssonen (andra från vänster)
den va väldigt cool när ljuset var på och så har den några snygga designdetaljer, enligt mig då, men vi får se vad det blir!

men vi får se om det blir telefon eller fjällenresa som blir prio ett just nu...

natti natti sov så gott alla där ute...

peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!